Pandemia koronawirusa to wyzwanie niemal dla każdego przedsiębiorstwa. Żeby zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się SARS-coV-2, firmy powinny podjąć szereg działań zapobiegawczych. W Clima Polska dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie. Zarówno w salonach, jak i poza nimi przestrzegamy najwyższych standardów bezpieczeństwa i stosujemy się do obowiązujących zasad higieny. Oto co robimy, by zapewnić zdrowie naszym klientom, kontrahentom i pracownikom.
Bezpieczny montaż i serwis klimatyzacji w dobie pandemii koronawirusa
Rekomendowana praca zdalna jest rozwiązaniem, które możemy zastosować jedynie w ograniczonym wymiarze. Montażu i serwisu klimatyzacji – głównych filarów naszej działalności – nie da się bowiem wykonywać na odległość. Dlatego przeorganizowaliśmy dotychczasowy sposób funkcjonowania, tak aby zapewnić naszym klientom maksimum bezpieczeństwa. Niezależnie od tego, czy wykonujemy zlecenie w biurze czy też mieszkaniu klienta, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa. Co robimy?
Przede wszystkim stawiamy na elastyczność. Godziny wizyt dostosowujemy do indywidualnych preferencji klientów. Skrupulatnie planujemy prace montażowe i serwisowe, tak aby wykonać je sprawnie i w sposób, który nie będzie zagrażał zleceniodawcy i jego pracownikom czy też rodzinie. Nasi montażyści i serwisanci:
- zachowują rekomendowane odległości,
- stosują jednorazowe maseczki oraz rękawiczki – to atestowane produkty medyczne, które po wykonaniu zlecenia są wyrzucane do worka z odpadami – nie używamy maseczek i rękawiczek wielokrotnie,
- myją i dezynfekują ręce, stosując się do rekomendacji Głównego Inspektora Sanitarnego – wodą z mydłem przez co najmniej 30 sekund oraz środkami dezynfekcyjnymi, które zawierają minimum 60 proc. alkoholu.
Jak zapobiegamy rozprzestrzenianiu się koronawirusa w biurze i salonach?
W Clima Polska dbamy również o bezpieczeństwo klientów odwiedzających nasze salony. Zapewniamy dostęp do dozowników ze środkiem odkażającym, a nasi pracownicy zachowują wymagane odstępy oraz noszą maseczki. Najwyższe standardy bezpieczeństwa zachowuje również personel biurowy. Żeby zapobiec rozprzestrzenianiu się koronawirusa, nasza załoga:
- pracuje w systemie zmianowym,
- zachowuje rekomendowane odległości,
- myje i dezynfekuje ręce zgodnie z wytycznymi GIS,
- dezynfekuje przedmioty wykorzystywane podczas pracy – telefony, klawiatury, myszki komputerowe, a także lady, blaty, biurka, poręcze, klamki czy też włączniki światła.
Naszym pracownikom gwarantujemy dostęp do środków ochrony indywidualnej. Promujemy również częste mycie rąk oraz przestrzegamy naszych pracowników, aby nie dotykali dłońmi twarzy oraz stosowali się do zasad kasłania i kichania. Zalecamy samoobserwację pod kątem występowania objawów koronawirusa, a w razie potrzeby izolujemy pracowników, którzy zgłaszają gorsze samopoczucie.
Co więcej, nasza załoga codziennie mierzy sobie temperaturę przy pomocy termometru bezdotykowego. Dbamy również o to, aby wszystkie pomieszczenia wspólne, obszary często używane oraz ciągi komunikacyjne były regularnie i dokładnie sprzątane.
W Clima Polska kładziemy duży nacisk na komunikację wewnętrzną, dzięki czemu szybko dostosowujemy się do zmian. Stosujemy się do wdrażanych obostrzeń. Wiemy bowiem, że dbając o bezpieczeństwo klientów, dbamy również o własne bezpieczeństwo.